Palautusohjeet

Kiitos tilauksestasi. Tältä sivulta löydät ohjeet tuotteen palautukseen.

Jos tarvitset apua tuotteen kanssa, voit olla yhteydessä asiantuntijoihimme puhelimitse numeroon 010 338 9660, livechatissamme taikka sähköpostitse osoitteeseen: info@grenius.fi

Jos uskot, että ongelmaa ei saada ratkaistua etätuella, voit suoraan palauttaa tuotteen.

Palautusohjeet

  1. Tarkasta, että tuotteessa on takuuta tai palautusoikeutta jäljellä.
  2. Jos alkuperäinen paketti on tallella, pakkaa palautettava tuote mahdollisine virtalähteineen huolellisesti siihen.
  3. Ellet halua palauttaa muita mahdollisesti ostamiasi oheislaitteita, niitä ei tarvitse pakata mukaan.
  4. Paketin mukana tuli Postin tai Postnord:in palautuskortti, liimaa se paketin päälle ja vie paketti lähimpään Postnord:in tai Postin toimipisteeseen. Muista säilyttää kuitti! – Voit toki tuoda palautuksen itse myös Espoon toimipisteellemme.
  5. Jos alkuperäinen palautuskortti ei ole enää tallessa tai et esim. halua käyttää Postnord:in palautusta, voit aina palauttaa paketin postitse. Kirjoita sisälle mukaan saate, jossa on tilausnumerosi. Ilmoita postiin pakettia viedessäsi palautustunnuksemme, joka on: 654946 (Huom! tällöin palautus onnistuu vain postitse)
  6. Jos et tiedä tilausnumeroasi, ilmoita ja kirjoita paketin päälle koko nimesi.
  7. Palautuslähetys on sinulle maksuton ja saapuu meille erittäin nopeasti. Olemme tarvittaessa yhteydessä kun paketti on saapunut.

Ilmoita alla olevalla lomakkeella palautuksen tiedot nopeuttaaksesi käsittelyä: