Palautusohjeet

Kiitos tilauksestasi. Tältä sivulta löydät ohjeet tuotteen palautukseen.

Jos tarvitset apua tuotteen kanssa, voit olla yhteydessä asiantuntijoihimme puhelimitse numeroon 010 338 9660, livechatissamme taikka sähköpostitse osoitteeseen: info@grenius.fi

Jos uskot, että ongelmaa ei saada ratkaistua etätuella, voit suoraan palauttaa tuotteen.

Palautusohjeet

  1. Tarkasta, että tuotteessa on takuuta tai palautusoikeutta jäljellä.
  2. Jos alkuperäinen paketti on tallella, pakkaa palautettava tuote mahdollisine virtalähteineen huolellisesti siihen.
  3. Ellet halua palauttaa muita mahdollisesti ostamiasi oheislaitteita, niitä ei tarvitse pakata mukaan.
  4. Paketin mukana tuli postin tai matkahuollon palautuskortti, liimaa se paketin päälle ja vie paketti postiin tai matkahuoltoon nk. ”valmiiksi maksetut lähetykset” tiskille. Muista säilyttää kuitti!
  5. Jos alkuperäinen palautuskortti ei ole enää tallessa, kirjoita paketin päälle tilausnumerosi ja ilmoita postiin pakettia viedessäsi palautustunnuksemme, joka on: 654946 (Huom! tällöin palautus onnistuu vain postitse)
  6. Jos et tiedä tilausnumeroasi, ilmoita ja kirjoita paketin päälle koko nimesi.
  7. Palautuslähetys on sinulle maksuton ja saapuu meille erittäin nopeasti. Olemme tarvittaessa yhteydessä kun paketti on saapunut.

Ilmoita alla olevalla lomakkeella palautuksen tiedot nopeuttaaksesi käsittelyä: