Palautusohjeet

Kiitos tilauksestasi. Tältä sivulta löydät ohjeet tuotteen palautukseen.

Jos tarvitset apua tuotteen kanssa, voit olla yhteydessä asiantuntijoihimme puhelimitse numeroon 010 338 9660, livechatissamme taikka sähköpostitse osoitteeseen: info@grenius.fi

Jos uskot, että ongelmaa ei saada ratkaistua etätuella, voit suoraan palauttaa tuotteen.

Palautusohjeet

HUOM! Palautukset ainoastaan postitse.

1 — Tarkasta, että tuotteessa on takuuta tai palautusoikeutta jäljellä.

2 — Jos alkuperäinen paketti on tallella, pakkaa palautettava tuote mahdollisine virtalähteineen huolellisesti siihen. Jos alkuperäinen paketti ei ole tallella, pakkaa laite muutoin huolellisesti. Grenius Oy ei vastaa kuljetusvaurioista, jotka johtuvat huonosta paketoinnista.

3 — Ellet halua palauttaa muita mahdollisesti ostamiasi oheislaitteita, niitä ei tarvitse pakata mukaan.

4 — Kirjoita paketin sisälle mukaan saate, jossa on tilausnumerosi.

5 — Jos laitteessa on pin-koodi tai salasana, ilmoita se tällä lomakkeella.

6 — Jos et tiedä tilausnumeroasi, ilmoita ja kirjoita paketin sisälle saatteeseen koko nimesi.

7 — Vie paketti lähimpään Postiin. Ilmoita Postiin pakettia viedessäsi palautustunnuksemme, joka on: 654946. Muista ottaa kuitti palautuksesta, jossa on lähetystunnus.

8 — Palautuslähetys on sinulle maksuton ja saapuu meille erittäin nopeasti. Olemme tarvittaessa yhteydessä kun paketti on saapunut.

9 — Ilmoita alla olevalla lomakkeella palautuksen tiedot nopeuttaaksesi käsittelyä: