Myyntiehdot

Maksutavat

Meillä käy lähes kaikki tavalliset Suomalaiset maksutavat.

Voit maksaa esimerkiksi myös osamaksulla- tai laskulla!

Maksunvälittäjämme on Checkout Finland Oy, jonka maksuehdot löytyvät täältä.


Toimitustavat

Posti

Toimimme pääasiassa verkossa, eli Posti on nopein toimitusvaihtoehtomme.

Käsittelemme omasta varastosta postitse lähtevät tilaukset samana tai seuraavana arkipäivänä.

Toimitusaika varastossa oleville tuotteille on pääsääntöisesti 2-5 arkipäivää.

Tuotekohtainen mahdollinen, poikkeuksellinen toimitusaika on ilmoitettu tuotekuvauksessa.

Tilaukset toimitetaan suoraan tilauksella annettuun osoitteeseen tai lähimpään noutopaikkaan riippuen valitusta toimitustavasta.

Toimituskulut 4,90€

Ilmaiset toimituskulut yli 29€ tilauksille!

Jälkitoimitukset

Jos tilattua tuotetta ei ole omassa varastossa tai tukkurin varastossa, se jää jälkitoimitukseen.

Jälkitoimitukset toimitetaan ilman ylimääräisiä toimituskuluja.

  Noutovarasto

Sovi noutoaika aina etukäteen! Nouto on maksuton.

Heti noutovarastossa noudettavissa olevat tuotteet voi noutaa 1-3 vuorokauden sisällä sopimalla ajankohdan noudolle.

Noutovarasto on avoinna vain sopimuksen mukaan!

Sovi aika aina ennen noutoa!

Varaston yhteystiedot:

info@grenius.fi

0103389660

Maksutavat paikan päällä

Käteinen

Yleisimmät maksukortit


Takuu, vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla jälleenmyyntikelpoisilla tuotteilla on kuluttaja-asiakkaille maksuton 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus!

Palautus postitse virheettömien tuotteiden osalta tapahtuu asiakkaan omalla kustannuksella, takuuvaihdot ja palautukset Greniuksen kustannuksella.

Jos tilaajana on yritys tai yhteisö, palautus- ja peruutusoikeutta ei ole kuin ostajan ja myyjän yhdessä sovittaessa.

Yritysasiakkailta virheettömien tuotteiden palautuksesta perimme vikatilausmaksun 30€

Grenius myöntää käytetyille tai kunnostetuille tuotteille 12kk takuun laskutuspäivästä alkaen, ellei toisin mainita. Näille tuotteille voi ostaa myös takuun laajennuksen. Takuun laajennus on tuotekohtainen.

Uusilla tuotteilla on pääsääntöisesti vuoden takuu, ellei toisin mainita.

Takuu on tuotekohtainen

Joillakin tuotteilla on valmistajan tarjoama pidempi takuuaika, joka käy ilmi tuotekuvauksesta. 

Palautukset

Rahat palautetaan/vapautetaan kun palautuspyyntö on tehty ja tuote asianmukaisesti palautettu.

Noutamatta tai kuittaamatta jätetty paketti katsotaan toimitetuksi ostokseksi.

Palautuspyynnön voit jättää osoitteeseen info@grenius.fi

Palautukset tulee lähettää osoitteeseen:

Grenius Oy / Palautukset

Valokaari 10

00750, Helsinki

Postin palvelu vaatii tietoihin kännykkänumeron, voit syöttää sinne numeron 050 521 0152


Grenius ei ota vastuuta kotisivulla, tuoteluettelossa tai muissa Greniuksen julkaisemissa tiedotteissa esiintyvien mahdollisten virheiden aiheuttamista vahingoista.

Takuu kattaa takuuajalla ilmenneet tekniset ongelmat.

Takuu ei kata kannettavien tietokoneiden akuissa, serverien virtalähteissä tai muissa nopeasti kuluvissa osissa ilmenneitä vikoja, ellei toisin mainita. Takuu ei myöskään kata ohjelmistoja, eikä asiakkaan itse aiheuttamia vikoja, jotka johtuvat esim. kastumisesta, putoamisesta, iskusta, vääränlaisesta käytöstä, asennuksista tjms. Laitteet ovat aina testattu toimiviksi ja kuvattu ennen myyntiä.



HENKILÖTIETOLAIN MUKAINEN REKISTERISELOSTE
Rekisterin ylläpitäjä

Nimi: Grenius Oy
Osoite: Valokaari 10, 00750, Helsinki

Rekisteristä vastuussa oleva henkilö

Sampo Saukko
010 338 9660

Rekisterin nimi

Grenius asiakasrekisteri.

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Rekisteriä käytetään asiakassuhteen hoitoon, asiakasyhteydenpitoon ja markkinointiin.

Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan yhteystiedot ja tilaamisen mahdollistavat tiedot: etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, sähköpostiosoite. Mahdollisuus lähettää asiakkaalle markkinointiviestejä.
Tiedot asiakkaiden tilauksista, toimituksista ja palautuksista.

Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterin yhteys- ja asiakkuustiedot saadaan asiakassuhteen alkaessa ja sen aikana asiakkaan rekisterinpitäjälle tekemistä muutoksista. Asiakassuhde syntyy, kun asiakas luo verkkotunnukset verkkokauppaan tai
tilaa tuotteita.
Markkinointikielto tallennetaan rekisteröityessä. Asiakas voi muuttaa myöhemmin markkinointikieltoaan.

Tietojen luovutukset

Asiakasrekisteristä ei luovuteta tietoja.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Asiakasrekisteri säilytetään sähköisessä muodossa. Asiakastietoja sisältävän järjestelmän käyttöön ja asiakastietojen muuttamiseen ovat oikeutettuja vain erikseen määritellyt rekisterinpitäjän omat työntekijät.